دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

گزارش مالی شرکت اکتیویژن و پیش‌فروش عالی Black Ops 4

  • گزارش مالی شرکت اکتیویژن و پیش‌فروش عالی Black Ops 4

    امروز شرکت اکتیویژن گزارشی از عملکرد مالی خود از تاریخ یک آوریل تا پایان ۳۰ام ژوئن منتشر کرد. در این گزارش  به عملکرد قدرتمند عنوان Crash Bandicoot و پیش‌فروش فوق‌العاده‌ی Call of Duty: Black Ops 4 اشاره شده است.

    در ادامه می‌توانید ارقام و اعداد مربوط به عملکرد این شرکت در دومین فصل سال را مشاهده کنید. برخلاف دیگر شرکت‌ها که این سه ماه را به عنوان اولین سه ماهه‎ی سال مالی خود در نظر می‌گیرند، شرکت اکتیویژن فعالیت‌های خود را براساس ماه‌های سال میلادی برنامه‌ریزی می‌کند. براساس آمار منتشر شده، این شرکت عملکرد و فروشی فراتر از انتظار را تجربه کرده است. میزان فروش این شرکت در سه ماهه‌ی دوم سال بسیار بیشتر از سه ماهه‌ی اول بوده است.

    در کنفرانس خبری این شرکت، آقای بابی کوتیک (Bobby Kotick) به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت اکتیویژن، توضیحاتی را درباره‌ی این گزارش به خبرنگاران ارائه کردند.

    این سه ماه نیز یک فصل قدرتمند دیگر برای شرکت اکتیویژن بیلیزارد (Activision Blizzard) بود. فروش جهانی عناوین ما، به ما اجازه داد که رکورد سود و درآمد خالصمان را در مقایسه با فصل گذشته بهبود ببخشیم. در هفته‌ی گذشته ما فینال مسابقات Overwatch League را برگزار کردیم. ما فصل بسیار موفقی را پشت سر کذاشتیم و موفق شدیم جایگاه خود را در مسابقات Esport محکم کنیم. ما برنامه داریم چنیدین سری جدید را در آینده معرفی کنیم.

    در گزارش این شرکت، آمده است که عنوان Call of Duty Black Ops 4 در زمینه‌ی پیش‌فروش بسیار “قدرتمند” ظاهر شده است. همچنین پس از عرضه‌ی آخرین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Destiny 2، آمار بازی‌بازان و فروش این عنوان بیشتر شده است. عنوان Crash Bandicoot نیز عمکلرد بی‌نظیری برروی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی، داشته است.

    مهمترین بخش‌های این گزارش را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

    • در فصل گذشته، ۳۵۲ میلیون بازی‌باز فعال در یک ماه (MAU) به تجربه‌ی عناوین شرکت اکتیویژن بیلیزارد پرداخته‌اند.
    • عناوین شرکت اکتیویژن ۴۵ میلیون بازی‌باز فعال ماهانه داشته‌اند. عنوان Call of Duty World at War II همچنان تعداد کاربران بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین این سری، دارد. پیش‌فروش عنوان Call of Duty Black Ops 4 بسیار قدرتمند بوده است. تعداد کاربرانی که عنوان Black Ops 3 را تجربه کرده‌اند به صورت ماهانه در حال افزایش است. در جریان این سه ماه، دومین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Destiny 2 منتشر شد و آمار فروش آن در مقایسه با دومین بسته‌ی الحاقی Destiny 1 بسیار بیشتر بوده است و آمار کاربران ماهانه‌ی این عنوان پس از عرضه‌ی بسته‌ی Warmind در حال افزایش است. عنوان Crash Bandicoot با موفقیت، برروی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و عملکرد بی‌نظیری از خود نشان داد.
    • بازی‌های منتشر شده از سوی شرکت بیلیزارد ۳۷ میلیون کاربر ماهانه داشته‌اند. این آمار مربوط به پیش از عرضه‌ی بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی جدید بازی World of Warcraft می‌باشد. استقبال بازی‌بازان از بسته‌ی الحاقی Battle for Azeroth فوق‌العاده بوده و این بسته‌ی گسترش‌دهنده پیش‌فروش موفقی داشته است. شرکت بیلیزارد برروی لیگ بازی Overwatch و هیجانات این مسابقات و همچنین برگزاری مسابقات و رویدادهای آینده تمرکز کرده است. این شرکت برنامه دارد محتوای جدیدی شامل شخصیت‌های جدید، نقشه و آیتم‌های تزیینی جدیدی برای این عنوان در فصل آینده منتشر کند. میران پیش‌فروش جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Hearthstone، یعنی Boomsday Project از هر بسته‌ی الحاقی دیگری که برای این عنوان منتشر شده، در بازه‌ی زمانی مشابه بسیار بیشتر بوده است.
    • عناوین استودیوی King بیش از ۲۷۰ میلیون کابر فعال ماهانه داشته‌اند. عنوان Candy Crush همچنان عملکردی فوق‌العاده و پایدار را تجربه می‌کند. تعداد بازی‌بازان این عنوان در حال افزایش است و هر کاربر به طور میانگین ۳۶ دقیقه در روز صرف تجربه‌ی این عنوان کرده است.

    در این کنفرانس خبری به موارد زیر نیز اشاره شد:

    • میزان فروش کلی شرکت اکتیویژن بیلیزارد در سه ماهه‌ی دوم به رقم یک میلیراد دلار رسیده است.
    • شرکت اکتیویژن رکورد فروش خود را در این فصل بهبود داده است که این موضوع مدیون فروش خوب Call of Duty WW II، Call of Duty Black Ops 3 و Destiny 2 می‌باشد.
    • در این فصل، از ۱۰ بازی پرفروش موبایل در آمریکا، دو عنوان متعلق به استودیوی King بوده است. عنوان Candy Crush Saga برای نهمین فصل متوالی، در رتبه‌ی اول قرار دارد.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : گزارش,مالی,شرکت,اکتیویژن,و,پیش‌فروش,عالی,Black,Ops,4,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 307 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:43

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:21

دانلود بازی Arma 3 Tanks + Update v1.84.144.923 برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Arma 3 Tanks + Update v1.84.144.923 برای کامپیوتر

    بسته الحاقی جدید Tanks برای دانلود بازی Arma 3 توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. بسته الحاقی تانک ها برای بازی آرما ۳ سه ویژگی مهم دارد که یکی از آن‌ها، تسهیل کنترل وسایل نقلیه است؛ یعنی با دریافت این آپدیت، شاهد تغییر در کنترل وسایلی که روی آن‌های سلاح نصب شد خواهید بود. از دیگر محتوای این بروزرسانی، اضافه شدن حالتی جدید در بخش آنلاین به نام Vanguard است. چالش‌های Time Trial و بازتر کردن دست گیمرها در ساختن سناریو‌های مختلف، از دیگر محتوای این آپدیت هستند.

    سیستم کنترل آتش، از دیگر مواردی است که این آپدیت به دانلود بازی Arma 3 اضافه می‌کند. این سیستم باعث سهولت گیمرها در امر تیراندازی می‌شود؛ یعنی بعد از شلیک اولین تیر نیاز نیست به اصطلاح قلق‌گیری انجام بدهید و با آزمون و خطا مسیر تیرهای بعدی را پیش‌بینی کنید، زیرا بعد از شلیک اولین تیر، خود بازی کمک‌تان می‌کند و می‌توانید گلوله‌های بعدی را با درصد خطای پایین‌تری به هدف بزنید. این سیستم فقط سلاح‌های دستی را شامل نشده، بلکه سلاح‌های نصب شده روی وسایل نقلیه را هم شامل می‌شوند. آخرین ویژگی مهم این آپدیت، اضافه شدن حالت دوربین داخل وسایل نقلیه سنگین است؛ این ویژگی خود به خود کنترل بهتر وسایل سنگین، اضافه شدن افکت‌های صوتی و آیتم‌های جدید برای شخصی‌سازی کردن‌شان را به بازی اضافه می‌کند.

    Arma 3 Tanks PC-CODEX

    آپدیت بازی Update v1.84.144.923-CODEX اضافه شد

    دانلود-بازی-Arma-3-Tanks

    علاوه بر سه مشخصه بزرگی که ذکر شد، این محتوای دانلودی ویژگی‌های کلیدی دیگری هم خواهد داشت؛ این آپدیت دو بخش داستانی به دانلود بازی Arma 3 اضافه خواهد کرد که یکی از آنها Altis Requiem نام دارد. در Altis Requiem شما به عنوان فرمانده واحد Tank یگان AAF وارد عملیات The East Wind می‌شوید. شما می‌توانید دوتا از تانک‌های جدیدی که با این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند را در Altis Requiem ببینید؛ یعنی AWC Nyx و T-140 Angara. باید حواس‌تان باشد که نحوه بازی کردن‌تان روی پایان بخش داستانی تاثیر دارد چرا که برای این بخش پایان‌های مختلفی طراحی شده است.

    • T-140 Angara: این تانک روسی است. با کالیبر ۱۲۶ میلی‌متری که دارد، می‌تواند سه مدل گلوله مختلف را شلیک کند. T-140 Angara به قدری در زدن اهداف در فاصله‌های زیاد قدرت دارد که از تانک‌های غربی پیشی‌ می‌گیرد. در نسخه Commander این تانک، به جای تیربار ۱۲.۷ میلی‌متری که رویش تعبیه شده، سلاحی ۳۰ میلی‌متری قرار دارد.
    • The AWC Nyx: این تانک نسبت به مورد قبلی که ذکر شد سریع‌تر و اندازه‌اش کوچک‌تر است. بدنه The AWC Nyx بسیار قوی است و موشک‌اندازهایی با کالیبر ۷.۶۲ میلی‌متر هم نمی‌توانند به آن آسیب بزنند. از این تانک به عنوان کشنده وسایل زرهی خراب شده در میدان جنگ هم استفاده می‌شود.
    • The Rhino MGS UP: سومین تانک اضافه شده به بازی آرما ۳ است که یک موشک انداز با کالیبر ۱۲۰ میلی‌متری دارد. از دیگر ویژگی‌های این تانک، داشتن دو تیربار است که کالیبر یکی ۱۲.۴ و دیگری ۳۳۸ میلی‌متر است. وزن زیادی که دارد در حرکتش محدودیت ایجاد می‌کند. نکته منفی دیگر این تانک، بدنه ضعیفش است ولی قدرت آتش بالایی که دارد ضعف‌هایش را جبران می‌کند. شما در دیگر Campain داستانی این آپدیت به نام Showcase Tank Destroyers، از این تانک استفاده خواهید کرد.

    منبع توضیحات: زومجی

    اسکرین شات بسته الحاقی Tanks:

    دانلود-بازی-Arma-3-Tanks دانلود-بازی-Arma-3-Tanks

    دانلود-بازی-Arma-3-Tanks دانلود-بازی-Arma-3-Tanks

    دانلود-بازی-Arma-3-Tanks دانلود-بازی-Arma-3-Tanks

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

    • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Arma 3 Tanks-CODEX فشرده سازی شده است.
    • کرک فیکس Arma 3 Tanks Crackfix REPACK-CODEX در این نسخه لحاظ شده است.
    • بازی به نسخه v1.82.144647 به روز رسانی شده و شامل تمامی بسته های الحاقی منتشر شده است.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۲۸٫۴گیگابایت به ۱۶٫۲گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵۰ دقیقه تا بیش از ۲ ساعت خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳۰گیگابایت و در هنگام نصب بازی حدود ۴۰گیگابایت است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    ARMA 3 is an open world, realism based,military tactical shooter video game developed and published by Bohemia Interactive. It was released for Microsoft Windows in September 2013, and later announced for OS X and Linux in August 2015. ARMA 3’s storyline takes place in the mid-2030s during the fictional Operation Magnitude, a military operation launched by NATO forces fighting in Europe against “Easte armies” referred to as Canton-Protocol Strategic Alliance Treaty (CSAT), led by a resurgent Iranian military with a coalition of other Middle Easte and Asian nations.

    The single-player campaign has the player take control of US Army Corporal Ben Kerry. During the campaign, the player will face everything from lone wolf infiltration missions to the commanding of large scale armored operations. The player will be able to choose different objectives and weaponry (such as UAVs, artillery, and air support) according to their play style.

    ARMA 3 takes place on the Aegean islands of Altis and Stratis of Greece, and Tanoa of the South Pacific. The islands feature photo-realistic terrain and water environments. Altis is the largest official terrain in the ARMA series with ground area covering approximately 270 square kilometres (100 sq mi). The smaller island, Stratis, expands over an area of 20 square kilometres (7.7 sq mi).

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7 SP1 (64bit)
    Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce 9800GT / AMD Radeon HD 5670 / Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM
    DirectX®: 10
    Hard Drive: 32 GB free space
    Audio: DirectX®-compatible on-board

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 7 / 8 / 10 (64bit)
    Processor: Intel Core i5-4460 or AMD FX 4300 or better
    Memory: 6 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7800 Series with 2 GB VRAM
    DirectX®: 11
    Hard Drive: 35 GB free space, SSD / Hybrid HDD / SSHD storage
    Sound: DirectX®-compatible soundcard

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Arma,3,Tanks,Update,v1,84,144,923,برای,کامپیوتر, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:47

فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد97

  • فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد97

    فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز چهارشنبه 10 مرداد – 1 آگوست برای امروز شما

    فال روزانه متولدین فروردین ماه 9

    اختلافات بین شما و شخص خاصی امروز ممکن است فروکش کند، اما منبع ناسازگاری از بین نخواهد رفت. می توانید راه آسان را انتخاب کنید و به موقعیت بعدی پیش روی تان توجه کنید. اما بدانید که اگر از مشکلات فرار کنید دوباره سر راه شما قرار می گیرند، مگر این که با آن ها روبرو شوید. دیگر وقت آن رسیده که همه ی جرأت تان را به کار ببندید و شروع کنید.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

    به نظر می رسد با مسیری که به شما پیشنهاد شده موافقت ندارید، اما شاید فکر کنید که اکنون زمان مناسبی برای مخالفت با طرف مقابل تان نیست. از این که به پیشنهاد او پاسخ مثبت دهید نترسید، اتفاقاً تجربه ی یک کار جدید می تواند به نفع تان باشد. اگر دیدید که دیگران با برنامه های شما کنار نمی آیند آن ها را کنار بگذارید. اشتیاق شما تا زمانی ارزشمند خواهد بود که اهداف تان را در مسیر درست قرار دهید.

    فال روزانه متولدین خرداد ماه

    امروز باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به همان تعهدات گذشته ی تان وفادار بمانید یا این که روال امور را تغییر دهید. اضطراب و نگرانی شما باعث می شود که زودتر از موعد دلخواه تان مجبور به انتخاب شوید. با سپری شدن امروز به تدریج مسیرتان روشن تر می شود و کمی از ناراحتی های تان کاسته خواهد شد. نگذارید که تردید مانع تان شود. اگر می دانید که از آینده چه می خواهید آن را در ذهن تان متصور شوید. پشتکار نشان دهید و همواره مثبت بیندیشید.

    فال روزانه متولدین تیر ماه

    لزومی ندارد که از خواسته های تان کوتاه بیایید. می دانید که چه می خواهید، پس هوشمندانه ترین راهکار این است که خواسته های تان را بیان کنید. شاید اول فکر کنید که این کار چه قدر وحشتناک است، اما همین که شروع به صحبت کنید همه چیز خودش پیش خواهد رفت. دیگران به تصمیم شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر با شما موافق نباشند.

    فال روزانه متولدین مرداد ماه

    امروز با مثبت اندیشی در جاده ی موفقیت قرار گرفته اید، اما ممکن است که دوستان تان انگیزه های شما را درک نکنند. شاید اقدامات شما غیر عادی باشد، اما خودتان می دانید که دارید چه کار می کنید. باید سعی کنید از سرعت تان کم کنید و دیگران را با خود همراه سازید. نباید به تنهایی مسیر را طی کنید، اگر با کسانی همراه شوید که دوست شان دارید همه چیز دلپذیرتر خواهد شد.

    فال روزانه متولدین شهریور ماه

    اگر امروز خودتان را به شدت مشغول کار کنید به این معنی نیست که کارآمد خواهید بود. اکنون باید از میان تعداد زیادی کارهای جزیی آن چیزهایی را که ارزشمند است پیدا کنید. باید حواس تان به همه ی اطلاعاتی که به دست می آورید باشد، زیرا حقایقی در آن ها نهفته است که انتظار شما را می کشند تا بیرون شان بکشید.

    فال روزانه متولدین مهر ماه

    به نظر می رسد که امروز نمی توانید اسرارتان را پنهان کنید، زیرا انگار همه ی آدم ها می فهمند که در ذهن تان چه می گذرد. اما نا امید نشوید، فشارها بالا می گیرند و به زودی هم فروکش خواهند کرد. نگران نباشید، زیرا زندگی شما به زودی به همان روال عادی سابق برمی گردد. پس تا دیر نشده از هیجاناتی که پیش آمده استفاده کنید.

    فال روزانه متولدین آبان ماه

    در ذهن تان به دنبال راهی می گردید تا ماجراهای تان را به کمک آن بیان کنید. در نهایت هیجانات امروز شما را وادار می کنند که دست به کار شوید. زمان درستی را انتخاب کرده اید، اما دقت کنید که اقدام درست را در پیش بگیرید، زیرا وقتی شروع کردید دیگر راه بازگشت وجود ندارد. یادتان باشد که اکنون نباید انرژی های تان را بیهوده تلف کنید.

    فال روزانه متولدین آذر ماه

    افکار و رویاهای دست نیافتنی در سر دارید، اما متوجه خواهید شد که هیچ کدام آن ها قابل تحقق نیستند. البته به شما توصیه می شود که دست از خیال پردازی برندارید، در دنیای خیالات می توانید به هر چیزی که می خواهید فکر کنید و نگران پیامد آن نباشید. خیال پردازی های شما اکنون مهم تر از دستیابی به اهداف تان است. اما با همه ی این ها یادتان نرود که به تعهدات تان هم برسید.

    فال روزانه متولدین دی ماه

    اگر دیروز افکاری را که در ذهن داشتید بیان کردید امروز از نگرانی های تان کاسته خواهد شد. از همه جهت به کمک تان خواهند آمد و شما را شگفت زده خواهند کرد. اما ناگهان متوجه خواهید شد که چه قدر کار روی سرتان ریخته است. نباید خوش بینی بیهوده داشته باشید و کورکورانه حرکت کنید. حواس تان باشد که فریب نخورید، امروز همه چیز خیلی نزدیک تر از آن چه هست به نظر می رسد.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه

    چنان آینده ی رنگارنگی را در ذهن تان کشیده اید که شاید پیشبرد اهداف تان به سختی امکان پذیر باشد. نمی توانید باور کنید که کارهای بزرگ به زمان و هزینه ی بالا نیاز دارند. البته اکنون موقعیت مناسبی برای انکار کردن نیست، اما می توانید به رویاهای بزرگ فکر کنید و آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید، فقط به شرط این که منطقی باشید و غیر واقعی فکر نکنید.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه

    رویاهای بزرگی در سر دارید، اما به شما توصیه می شود که راهی پیدا کنید تا آن ها را به رویاهای کوچک تر تقسیم کنید. آن قدر به یک رویای کوچک پر و بال دادید که نتیجه این شد. البته به این موقعیت به عنوان یک مشکل نگاه نکنید، می توانید آن را یک ماجراجویی در نظر بگیرید. این همان موقعیتی است که می تواند از شما یک قهرمان بسازد.

    فال روزانه چهارشنبه 10 مرداد97

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : فال,روزانه,چهارشنبه,10,مرداد97, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:20

پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

    دید کلی :

    هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده
    ارزیابی عملکرد یک واحد تصمیم گیرنده در تقابل با واحدهای تصمیم گیرنده دیگر، فرآیندی رقابتی است که این ارزیابی توسط مدل های تحلیل پوششی داده ها به طور دقیق و منظم و با پیشنهاد راهکارهای بهبود در کارایی، ارائه می شود. پس از تعیین عملیاتی ورودی ها و خروجی های تحقیق، با استفاده از روش برنامه ریزی خطی ناپارامتریک (DEA)، کارایی فنی 32 شعبه از شعبات بانک کشاورزی استان گیلان، با فرض بازدهی متغیر نسبت به مقیاس و در حالت ورودی محور بررسی شده است. تحلیل پوششی داده ها (DEA)  یک تکنیک غیرپارامتری برای اندازه گیری کارایی نسبی واحدهای تصمیم گیرنده (DMU)  است که در آن امکان استفاده از چندین ورودی و چندین خروجی وجود دارد.

    در مدل DEA با تشکیل مدل های برنامه ریزی خطی مناسب، کارایی هریک از واحدهای تصمیم گیرنده محاسبه می شود. بر اساس نتایج بدست آمده از مدل بازدهی ثابت (CCR)، تعداد 9 شعبه (رشت، کلاچای، پره سر، سنگر، چابکسر، منجیل، خشک بیجار، صومعه سرا و رستم آباد) از 32 شعبه مورد بررسی از بین شعبات بانک کشاورزی استان گیلان، کارا (کارایی برابر یک) بوده اند. اما زمانی که بازدهی متغیر باشد، علاوه بر شعبه های کارا در بازدهی ثابت، شعبه های تالش، فومن، رضوانشهر، لشت نشاء، زیبا کنار، مدیریت گیلان، لوشان و واجارگاه، نیز کارا می باشند و سایر شعبه ها در هر دو حالت بازدهی ثابت و بازدهی متغیر، غیر کارا می باشند. میانگین کارایی شعبه ها ی ناکارا برابر با 0.889  می باشد و این بدین معناست که شعبه های ناکارا به طور میانگین می توانند با 89  درصد از منابع خود، همان سطح جاری محصولات را داشته باشند.


    کلمات کلیدی:

    ارزیابی عملکرد، تحلیل پوششی داده ها، کارایی

    اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن 
    سیستم بانکی در ایران همچون سایر کشورها به روش های مختلف از جمله تجهیز منابع، تدارک نقدینگی، ارائه ابزار پرداخت، اعطای تسهیلات، ایجاد تعامل میان سرمایه گذاری و پس انداز و ایجاد تعادل در بخش خارجی بر کل عملکرد اقتصاد کشور تاثیر می گذارد. در واقع مهمترین فعالیت سیستم بانکی، جمع آوری منابع مالی و تخصیص آن به بخش های مختلف اقتصادی است. بانک ها، سپرده های سرمایه گذاران را جذب کرده و آنها را در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می دهند. به این ترتیب، از یک سو بانک یکی از ارکان مهم در تجهیز پس اندازهای خرد و کلان و هدایت آن به سمت بنگاه های تجاری و تولیدی است و از سوی دیگر، عامل تبدیل سرمایه های راکد اقتصادی به عوامل مولد می باشد. بنابراین، می توان گفت که نظام بانکی کشور مهم ترین جزء تشکیل دهنده بخش مالی اقتصاد بوده که حجم عملیات آن به مراتب بیش از سایر اجزای بخش مالی ( شرکت های بیمه، بورس اوراق بهادار، شرکت های سرمایه گذاری و موسسات خصوصی نوپا) است (عیسی زاده و همکار، 1389، 60).


        سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید.

    ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد (حسین زاده و همکاران، 1387، 19). زیرا فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384: 125). علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است. هرچه را که نتوانیم اندازه‌گیری کنیم نمی‌توانیم کنترل کنیم و هرچه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکان ‌پذیر نخواهد بود. موضوع اصلی در تمام تجزیه و تحلیل‌های سازمانی، عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه‌گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملکرد قابل تصور نمی‌باشد. 

    چهارچوب نظری پژوهش
    چهارچوب نظری، بنیانی است که تمامی پژوهش برآن استوار می شود. این چارچوب شبکه ای است منطقی، توصیفی و پرورده، مشتمل بر روابط موجود میان متغیرهایی که در پی اجرای فرآیندهایی چون مصاحبه، مشاهده و بررسی پیشینه ی تحقیق، شناسایی شده اند. چهارچوب نظری روابط میان متغیرها را روشن می کند، نظریه هایی که مبانی این روابط هستند را می پروراند و نیز ماهیت و جهت این روابط را توصیف می کند. همان گونه که بررسی پیشینه، مبانی چهارچوب نظری را تشکیل می دهد، یک چهارچوب نظری خوب نیز در جای خود، مبنای منطقی لازم برای تدوین فرضیه های آزمون پذیر را فراهم می آورد (سکاران ، ۱۳۸۶: ۹۵-۹۴). این پژوهش با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها، با درنظر گرفتن چهار ورودی (هزینه پرسنلی، هزینه اداری، تعداد پرسنل و سابقه کار پرسنل) و سه خروجی (میزان تسهیلات اعطایی، میزان سپرده ها، خدمات) کارایی شعب بانک کشاورزی استان گیلان را مورد بررسی قرار داده است. 


     

       چون همه شعبات یک بانک کارآ نیستند و دانستن این مطلب که کدام شعبه کارآ و کدام شعبه ناکارآ بوده و عامل ناکارآیی را مشخص نموده ، محقق برآن شد تا به تحقیق حاضر اقدام نماید.  جه انجام این تحقیق ما با استفاده تکنیک تحلیل پوششی داده ها و با کمک 4 نهاده یا ورودی شامل هزینه های اداری ، هزینه پرسنلی،تعدادپرسنل و سابقه کار پرسنل و همچنین 3 ستاده یا خروجی شامل میزان تسهیلات،میزان میزان سپرده و ارائه خدمات کارآیی شعبات بانک کشاورزی استان گیلان را مورد ارزیابی قرار دهیم.بنابراین با توجه به مطالب فوق، مساله اصلی تحقیق این است که، عملکرد شعب بانک کشاورزی گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها چگونه است؟   همچنین این پژوهش در نظر دارد کارایی فنی و مدیریتی شعب را با توجه به میزان نهاده های در اختیار هر شعبه و ستانده های حاصل، اندازه گیری و از این طریق شعب را بر مبنای کارایی شان، رتبه بندی نماید. 


    فهرست مطالب
    چکیده    4
    فصل اول: کلیات تحقیق    10
    1-1مقدمه    10
    1-2 بیان مساله    11
    1-3 اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن    14
    1-4 چهارچوب نظری پژوهش    15
    1-5 اهداف تحقیق    16
    1-6 سوالات (فرضیه های) تحقیق    17
    1-7  تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    17
    1-7-1) ارزیابی عملکرد    17
    1-8 قلمرو تحقیق    17
    1-8-1قلمرو موضوعی    17
    1-8-2 قلمرو مکانی    18
    1-8-3 قلمرو  زمانی    18

    3-2   نوع تحقیق    67
    3-3جامعه تحقیق    68
    3-4  نمونه تحقیق    68
    3-5 روش جمع آوری اطلاعات    68
    3-6 ابزار گردآوری اطلاعات    69
    3-7 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    70
    3-8 فرایند تحقیق    70
    3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها    71
    3-9-1مدل های پایه ای تحلیل پوشی داده ها    72
    مدل CCR    72
    مدل BCC    73


    منابع    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,ارزیابی,عملکرد,بانک,با,استفاده,از,تحلیل,پوششی,داده, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 161 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 8:21

پروپوزال ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

  • پروپوزال ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسي صنایع مدیریت سیستم و بهره­ وری


    چکيده:
         دستيابي به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترين دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم سازمان می‌گردد. در این تحقیق سعی شده تا با شناخت شاخصه‌هایی برای ارزیابی عملکرد پیمانکاران فعال در حوزه‌های عمرانی- شهری از دیدگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، مدلی ارائه گردد تا به کمک آن بتوان پیمانکاران را با یک سنگ محک ارزیابی و رتبه‌بندی نمود. این تحقیق به دنبال آن است تا به سازمان‌های پیشرو که موضوعاتی همچون بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) را جزء اولویت‌های کاری خود در پروژه‌ها برمی‌شمارند، این پیام را برساند تا با شناخت شاخصه‌های مناسب در حوزه HSE و ارزیابی مناسب پیمانکاران خود نه تنها می‌توانند در کاهش هزینه‌های مشهود و غیر مشهود ناشی از عدم رعایت اصول HSE در فعالیت‌های برون‌سپاری شده به غیر، اقدامی اثربخش و کارا انجام دهند بلکه معیاری مناسب برای انتخاب‌های آتی پیمانکاران به دست خواهد آورد.

    اين تحقيق از لحاظ نوع هدف، كاربردي و از لحاظ نوع روش توصيفي- کیفی است. ابزارهای این تحقیق در بخش جمع ‏آوری اطلاعات جهت تعیین ویژگی‏های مدل ارزیابی، نظرسنجی (از طریق انجام مصاحبه‏ های آزاد با خبرگان) و مطالعات میدانی است. برای تحلیل اطلاعات از روش امتیازدهی (توسط خبرگان) و جهت تست مدل از مطالعه موردی استفاده شده است. در ابتدای تحقیق، به وسیله پرسشنامه‌های بازی که در اختیار خبرگان در حوزه‌ HSE قرار می‌گیرد و همچنین با انجام مطالعات کتابخانه‌ای، ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ازریابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی شهری شناسایی می‌گردد. پس از اعتبارسنجی نتایج اولیه به دست آمده، با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، به این شاخص‌های به دست آمده با توجه به درجه اهمیت‌شان وزن اختصاص می‌یابد. شاخص‌های شناسایی شده و اوزان اختصاص یافته با استفاده از پرسشنامه‌هایی که در اختیار خبرگان قرار خواهد گرفت، اعتبارشان سنجیده می‌گردد. در پایان نیز ساختار طراحی شده را برای گروهی از پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرایی می‌نماییم تا روایی مدل طراحی شده مورد ارزیابی قرار گیرد. 
     


     

    مقدمه: 
    دستيابي به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترين دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم سازمان می‌گردد. از آنجا که فعالیت پیمانکاران در محیط‌های پروژه رافع مسئولیت کارفرما نمی‌گردد، سازمان موظف است کنترل‌های شایسته و مناسبی از نظر HSE در سطح فعالیت‌های پروژه به اجرا رساند. از طرف دیگر بروز حوادث در سطح پروژه نه تنها فعالیت پیمانکار آسیب دیده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر روند فعالیت‌‌های سایر پیمانکاران، افراد سازمان و سایر طرف‌های ذینفع ایجاد نماید. عدم رعایت ملاحظات HSE، به خصوص در كشورهاي در حال توسعه، همه ساله حوادث جاني، مالي و زيست‌محيطي فراوان براي اين كشورها به ارمغان مي‌آورد. از طرف دیگر ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران، می‌تواند معیار مناسبی برای کارنامه عملکرد پیمانکار در انتخاب‌های آتی ایشان باشد، به شرط آنکه کلیه پیمانکاران با یک سنجه ارزیابی شوند.  (بشیری نسب, 1387)

    ارزيابي عملکرد HSE  یکی از موضوعات بسیار مهم در انتخاب پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی است که هرچند به صورت مجزا در حوزه‏های مختلف فعالیت‏هایی مرتبط با آن انجام شده اما تا کنون در کشور مطالعات چندانی در مورد مدلهای جامع ارزيابي عملکرد HSE در پروژه‌های عمرانی صورت نگرفته است؛ این موضوع از سه جنبه قابل تامل است:

    1. کم توجهی به موضوع ارزيابي عملکرد و شاخص‌های HSE در مدلهای ارزیابی عملکرد 

    2. نبود تعامل مناسب بین متخصصین و ناظران پروژه‌ها و متخصصین HSE

    3. جدید بودن موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنایع ساخت و ساز که خود نیازمند زمان بیشتر برای انجام مطالعاتی نظیر ارزيابي عملکرد HSE سازمان و پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی می‏باشد.


    از این رو تحقيق حاضر با هدف شناسايي و تعيين ویژگی‏ها و معیارهای ارزيابي عملکرد HSE  و ارائه مدلی به این منظور در پروژه‌های عمرانی تعریف شده است.

    فصل بندی:
    در فصل اول این تحقیق کلیات طرح از جمله موضوع تحقیق، تبیین اهداف و ضرورت تحقیق، سئوالات تحقیق، سوابق و نیز واژگان و مفاهیم آن شرح داده شد. طبق توضیحات فصل اول هدف اين تحقيق مبنایی جهت ارائه مدل مناسبي براي ارزيابي عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE در پروژه‌های عمرانی قرار گرفت. 


    در فصل دوم، ابتدا به مرور ادبيات ارزیابی عملکرد پیمانکاران پرداخته شد و سپس سیستم مدیریت HSE معرفی گردید و در نهایت به شاخصه‌های اجرای فعالیت‌های منطبق با خواسته‌های HSE اشاره گردید.


    فصل سوم به بیان روش تحقيق اختصاص داده شد. تحقیق حاضر از نوع توصيفي-کیفی بوده و مدل تحقيق بر اساس تهیه شناسایی شاخصه‌های ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران و تدوین یک ساختار مناسب به منظور ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE از طریق مصاحبه آزاد با گروهی از خبرگان HSE و نیز انجام مطالعه در زمینه ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران پیشنهاد گردید. سنجش میزان اعتبار مدل نیز با استفاده از یک فرم امتیازدهی صورت گرفت.


    در فصل چهارم به تجزيه و تحليل داده‌هاي حاصل از تحقيق پرداخته شده است. با استفاده از جمع‏بندی نتایج حاصل از فرم‏های امتیاز دهی مشخص گردید که مدل ارائه شده از نظر شرکت کنندگان در امتیازدهی توانسته است معیارهای شناسایی شده را با وضعیت موجود منطبق نماید. 


    در فصل پنجم ابتدا به نتیجه ‏گیری از نتایج تجزيه و تحليل‌هاي فصل قبل پرداخته شده و سپس راهکارهایی به منظور بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی پيشنهاد می‏گردد. در پایان نيز پيشنهاداتي براي تحقيقات آتي به منظور توسعه ساختار ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران و نیز پیشنهادات اجرایی برای مدیران ارائه مي‌شود. 


    فهرست مطالب                                                                                      
    چكيده    1
    مقدمه    2
    فصل اول : كليات    4
        1-1) مقدمه    5
        1-2) بیان مسأله    5
        1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق    6
        1-4) متدولوژي انجام کار    7
        1-5) سوالات تحقيق    9
        1-6) نمونه و جامعه آماري تحقيق    9
        1-7) سوابق تحقيق    10
        1-8) تعريف مفاهيم و واژگان اختصاصي تحقیق    12

    3-2) روش تحقیق    
    3-3) نمونه و جامعه آماری    
    3-4) روش جمع‌آوری داده‌ها    
    3-5) ارائه مدل    
        3-5-1) تعیین شاخص‌ها و وزن‌دهی آنها    
        3-5-2) بررسی اعتبار معیارها و اوزان مربوط به آنها    
        3-5-3) انتخاب پیمانکار برتر در حوزه HSE از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی    
    3-6) جمع‌بندی فصل    


    فهرست منابع فارسي    
    فهرست منابع لاتين    
    سايت هاي اطلاع رساني    
    چكيده انگليسي    
        

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,ارائه,مکانیزمی,برای,ارزیابی,عملکرد,HSE,پیمانکاران, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:35

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 157 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:34

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:09

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : sam askpapers4 بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:05

خبرنامه